Een kleine? impressie!


Beste mensen,

Tijd voor een kleine impressie betreffende: “Start uw eigen energiebedrijf” – Vervolgstap. Via het onderstaande een update aan iedereen die zich geïnteresseerd heeft getoond om een eerste vervolgstap te gaan zetten.

Zo is daar het dorpshuisbestuur dat een datum gaat plannen voor de informatieavond met een rondgaande flyer in samenwerking met Greenchoice afgevaardigde ArjanEikelenboom .

Van de onderstaande genoemde ZEK kreeg ik een reactie van Dick Beets, om te vertellen dat ze dit een fantastisch initiatief vinden en of ze langs konden komen voor een stukje hierover in de Zaanse Energie Krant. Mijn reactie hierop is geweest, om toch vooral met zoveel mogelijk mensen van ZEK naar de informatieavond te komen om dan hun eigen verslaglegging te doen hieromtrent en waar ze als ZEK in mee zouden kunnen participeren. En natuurlijk om mij dit zo snel mogelijk te laten weten. Aantal personen – email adressen. Wordt vervolgd.

Onlangs hebben 13 personen zich daadwerkelijk aangemeld, het druppelt nog steeds binnen. En het zijn stuk voor stuk niet de eerste de beste!! Vanuit burgerschap en betrokkenheid wat zo van belang is in plaatselijk en economisch opzicht. Het raakt n.l. aan iedereen.

Met een aantal mensen is er correspondentie ontstaan waarbij nog veel onduidelijk is maar dat vind ik meer dan logisch. Het zal ook een organisch verloop hebben dit hele proces. Zo hoort het ook.

Een paar oneliners ter ondersteuning die ik kreeg van Arjan Eikelenboom. Slechts enkelen die ‘UIT” hebben gereageerd. Er zijn 70 email berichten verzonden ongeveer op Krommeniedijk en ongeveer 30 daarbuiten.

“Een uniek groen concept met betrekking tot Energie waar iedereen zijn/haar voordeel mee kan doen.” Duurzaam en economie zou hand in hand moeten gaan.

Daar laat ik het dan maar even bij voor nu.

Wordt vervolgd.

Hart.gr.

 

 

Plaats een reactie