Eigen energiewinning


Beste mensen.

Ik stuur onderstaand email verkeer gewoon maar even door ter informatie. Van Bab Meijns heb ik het bericht gekregen dat de informatieavond voor 21 april a.s. doorgang kan gaan vinden, met het verzoek om een uitnodiging te verzorgen, om dit in ieder geval op Krommeniedijk – Uitweg en Taandijk (Het Blok – Willis – Uitgeest -nel), via een brief regelen. “Niet iedereen heeft mail” , zoals dat gaat op Krommeniedijk via het Dorphuis.

De onderstaande teksten geven ook weer inspiratie voor een mooie tekst. Nu nog in begrijpelijke taal bijeenbrengen op een A4tje, met kleur?! Al weken loop ik te broeden, we zullen er gewoon maar aan beginnen. Een opzetje moet er wel uit kunnen komen. Wie zich geroepen voelt kan aanvullen en/of inbrengen (lay-out – foto van het dorp) in overleg. Redenen genoeg op dit moment om de kernenergie (Kernreactor nr. 3 draait op Plutonium dat nog veel gevaarlijker is dan Uranium waar de anderen op draaien.) de doodsteek te geven, terug naar waar het vandaan gekomen is en thuishoort, diep in Moeder Aarde waar het veilig is. ‘Wij worden wakker”. “Things do not change, we change.”

Eigen Energiewinning! Een pakkende Titel in dit verband. Deze zou ik graag gaan gebruiken. (Buurtschap Krommeniedijk start Eigen Energiebedrijf) klinkt ook wel stoer. Net als ‘Klein maar Dapper”, de ijsclub.

Mochten er vragen zijn of opmerkingen dan houd ik mij aanbevolen. Oh, en of ik Greenchoice hier over zou willen verwittigen, bij deze, aan Arjan.

Ik heb echt de Lentekriebels en de zonnepanelen werken als een tierelier met dit zonneweer!

Lentegroeten.

 

Plaats een reactie